Thursday, March 6, 2008

Hikaye projesi:; Bir Ördek Yavrusu

Minik Ördek Yavrusu
Bir gün, bir ördek yavrusu varmış. O çok mutluymuş.

Ama bir gün,yolunu kaybetmiş. Çok korkmuş.

Ardındam, bir arkadaşı gelmiş. Ne Oldu?
Niye ağlıyorsun demiş. O da demiş ki, yolumu kaybettim.
Evinin adresini biliyor musun?
Biliyorum.
Gel o zaman,evine gidelim.
Ama nasıl gideceğiz?
Tabi ki kendimiz gideceğiz.
Haydi, cumburlop göle.
Bak senin evin.
Yaşaşın!
Teşekkürler arkadaşım!
Bir şey değil!
Anneciğim,kardeşlerim, sizi çok özledim!
Babaciğim, seni de çok özledim.
Sizi gördüğüme çok sevindim
Arkadaşlar, ben ev adresini biliyorum. Siz biliyor musunuz?

Son.
Our Thanks to Funda Teyze for correcting helping out with the spelling check of this project :0)







1 comment:

sue said...

i loves drawing book like this..just looking at them makes me smile..it is a form of expression, ur kids are very lucky to have u by their side all the time, kalau keja mcm i ni,mlm n weekend je..tak keja tak boleh..:-0